Формування ідеї
дослідження

Бажаєте перевірити гіпотезу, ідею чи функціонал на відповідність ринку та знайти оптимальний шлях їх втілення у реальність? – Наші експерти проведуть дослідження і дадуть відповідь на питання про цінність та унікальність вашого продукту, проблеми, які він вирішує, та можливі альтернативи.

Основні питання
на які шукаємо відповідь:
(01)
Яку проблему
вирішує продукт

Створювати сучасні якісні вебпродукти, які не лише відображають ідентичність та цінності компанії, але й стають потужними інноваційними інструментами на шляху до розвитку й зростання бізнесу.

(02)
Які альтернативні
рішення

Створювати сучасні якісні вебпродукти, які не лише відображають ідентичність та цінності компанії, але й стають потужними інноваційними інструментами на шляху до розвитку й зростання бізнесу.

(01)
Яку проблему
вирішує продукт

Створювати сучасні якісні вебпродукти, які не лише відображають ідентичність та цінності компанії, але й стають потужними інноваційними інструментами на шляху до розвитку й зростання бізнесу.

(02)
Які альтернативні
рішення

Створювати сучасні якісні вебпродукти, які не лише відображають ідентичність та цінності компанії, але й стають потужними інноваційними інструментами на шляху до розвитку й зростання бізнесу.

Етапи дослідження
Framework

На старті ми визначаємо, яким методом скористаємось для дослідження. Обираємо, залежно від цілей, які закриватиме продукт, та поставленої проблеми. В більшості випадків це або методологія Кано, або User Persona.

Дослідження

Етап дослідження може тривати від 2 до 8 тижнів, залежно від розміру аудиторії, складності рішень та кількості гіпотез, що перевіряються.

Рішення

Пошук і формулювання рішення зазвичай є результатом проведеного дослідження. Але в ряді випадків знайдене рішення є гіпотезою, яка потребує нового дослідження.

Валідація

На цьому етапі формується звіт з описом результатів роботи і запропонованих рішень.

Варіанти методик дослідження
(01)
Модель Kano

Методика, що визначає пріоритетність функцій продукту відповідно до ступеня ймовірної задоволеності клієнтів. Функції категоризуються за рівнями: від тих, що можуть розчарувати клієнта, до тих, що його задовольнять чи порадують.

Детальніше
Формування ідеї: Дослідження
(02)
User Persona

Складається опис вигаданих персонажів, в яких закладені риси ідеального користувача продукту: його характеристики, потреби, поведінкові патерни, цінності. Біографія користувача прописується на базі досліджень ринку.

Детальніше
Формування ідеї: Дослідження
(03)
Buyer Persona

Створюється бажаний образ ідеального покупця – на основі маркетингових досліджень та збірного опису наявних клієнтів. Особа покупця має вагомий голос у процесах закупівлі, є центральною фігурою в В2В-організаціях. Може представляти впливових осіб, що приймають рішення в компаніях.

Детальніше
Формування ідеї: Дослідження
(04)
Decision-Maker Persona

На відміну від особи покупця, що може представляти декількох осіб, Decision-Maker Persona зазвичай є однією персоною, найчастіше це керівник компанії.

Детальніше
Формування ідеї: Дослідження
Кому це підходить
Стартапам

Перевірте свою ідею на ефективність та отримайте план її втілення в реальності.

Продуктовим компаніям

Оновіть свої продукти для стимулювання попиту, перевірте перспективність задуманих покращень та нововведень.

Бізнесу

Створюйте нові затребувані послуги для клієнтів, покращуйте функціональність вашого сайту.

наші
останні роботи (6)

Розробляємо швидкі, яскраві, функціональні сайти, якими зручно користуватися. Створюємо умови для легкого діалогу з клієнтами
та реклами вашого продукту.
BD Holding

Відгуки
наших клієнтів

5.0
21 відгук
Clutch
Наша компанія має понад 21 відгук від клієнтів та займає передові позиції
Перейти в Clutch
5.0

Клієнт залишився задоволений новим сайтом, завдяки INCREATE. Під час розробки проекту команда спілкувалася через месенджер. Загалом клієнт був вражений чудовою підтримкою з боку команди...

team-foto-2
Jane Bergman
Co-founder of company
1.8

Клієнт залишився задоволений новим сайтом, завдяки Increate. Під час розробки проекту команда спілкувалася через месенджер. Загалом клієнт був вражений чудовою підтримкою з боку команди месенджер. Загалом клієнт був вражений чудовою підтримкою з боку команди чудовою підтримкою з боку

team-foto-3
Jane Bergman
Co-founder of company
4.2

Клієнт залишився задоволений новим сайтом, завдяки INCREATE. Під час розробки проекту команда спілкувалася через месенджер. Загалом клієнт був вражений чудовою підтримкою з боку команди...

team-foto-4
Jane Bergman
Co-founder of company

Бажаєте спробувати?
проект разом з Increate?

Тисніть, аби отримати безоплатну пропозицію. Заповнюйте форму, щоб вибудувати ефективне партнерство й довгострокову співпрацю з INCREATE

Розпочати проект
  • max
    Max Konovalenko
    CEO / CMO
  • anton
    Anton Chumak
    CEO / CTO
  • valera
    Valeriy Pogoreliy
    Operation Manager
  • nastya
    Anastasiia Goncharova
    Project Manager
  • serhiy
    Jane Bergman
    Co-founder of company
  • max
    Max Konovalenko
    CEO / CMO
  • anton
    Anton Chumak
    CEO / CTO
  • valera
    Valeriy Pogoreliy
    Operation Manager
  • nastya
    Anastasiia Goncharova
    Project Manager
  • serhiy
    Jane Bergman
    Co-founder of company

Дякуємо за заявку

Ми зв’яжемось з вами найближчим часом

Сталася помилка =((

Здається, щось пішло не так, спробуйте заповнити заявку знову