Бажаєте перевірити гіпотезу, ідею чи функціонал на відповідність ринку та знайти оптимальний шлях їх втілення у реальність? – Наші експерти проведуть дослідження і дадуть відповідь на питання про цінність та унікальність вашого продукту, проблеми, які він вирішує, та можливі альтернативи.
Створювати сучасні якісні вебпродукти, які не лише відображають ідентичність та цінності компанії, але й стають потужними інноваційними інструментами на шляху до розвитку й зростання бізнесу.
Створювати сучасні якісні вебпродукти, які не лише відображають ідентичність та цінності компанії, але й стають потужними інноваційними інструментами на шляху до розвитку й зростання бізнесу.
На старті ми визначаємо, яким методом скористаємось для дослідження. Обираємо, залежно від цілей, які закриватиме продукт, та поставленої проблеми. В більшості випадків це або методологія Кано, або User Persona.
Етап дослідження може тривати від 2 до 8 тижнів, залежно від розміру аудиторії, складності рішень та кількості гіпотез, що перевіряються.
Пошук і формулювання рішення зазвичай є результатом проведеного дослідження. Але в ряді випадків знайдене рішення є гіпотезою, яка потребує нового дослідження.
На цьому етапі формується звіт з описом результатів роботи і запропонованих рішень.
Методика, що визначає пріоритетність функцій продукту відповідно до ступеня ймовірної задоволеності клієнтів. Функції категоризуються за рівнями: від тих, що можуть розчарувати клієнта, до тих, що його задовольнять чи порадують.
Складається опис вигаданих персонажів, в яких закладені риси ідеального користувача продукту: його характеристики, потреби, поведінкові патерни, цінності. Біографія користувача прописується на базі досліджень ринку.
Створюється бажаний образ ідеального покупця – на основі маркетингових досліджень та збірного опису наявних клієнтів. Особа покупця має вагомий голос у процесах закупівлі, є центральною фігурою в В2В-організаціях. Може представляти впливових осіб, що приймають рішення в компаніях.
На відміну від особи покупця, що може представляти декількох осіб, Decision-Maker Persona зазвичай є однією персоною, найчастіше це керівник компанії.
Перевірте свою ідею на ефективність та отримайте план її втілення в реальності.
Оновіть свої продукти для стимулювання попиту, перевірте перспективність задуманих покращень та нововведень.
Створюйте нові затребувані послуги для клієнтів, покращуйте функціональність вашого сайту.
Тисніть, аби отримати безоплатну пропозицію. Заповнюйте форму, щоб вибудувати ефективне партнерство й довгострокову співпрацю з INCREATE
Ми зв’яжемось з вами найближчим часом
Здається, щось пішло не так, спробуйте заповнити заявку знову