У даній статті ми поділимося своїм досвідом і розповімо, які бувають етапи розробки логотипу та яку інформацію потрібно сформувати для початку робіт.
Логотип — це, в першу чергу, лице компанії або людини.Логотип може передавати історію, унікальність, свій відмінний знак. Логотип – це головний елемент компанії в рекламі та впізнаваності продукту.
Розробка логотипу — це перший крок при відкритті нової справи, власне, «Як корабель назвеш – так він і попливе».
Потрібно відштовхуватися від тематики послуг, що надаються: дотримуватися більш суворого стилю або можна дозволити «Політ фантазій». Вибір палітри кольорів й акцентних елементів – це і є система ідентифікації, відмінності від інших компаній.
Потрібно також не забувати, що при розробці логотипу враховується корпоративний стиль.Корпоративний або фірмовий стиль – один із головних маркетингових інструментів компанії. Для клієнта він може нести в собі почуття довіри, гарантії й порядку. Фірмовий стиль повинен відповідати не лише своїй галузі, але й позиціонуванню на ринку.
Професійний логотип – це ключ до впізнаваності й залучення нових клієнтів!
Отримавши цю інформацію, дизайнер приступає до детального вивчення тематики галузі та розробки прототипів майбутнього логотипу. Залежно від домовленості з Замовником, дизайнер розробляє декілька варіантів прототипів.
Після перегляду наданих концепцій логотипу, Ви можете вибрати оптимальний варіант, зробити правки, дати свої рекомендації для фінального компонування.
Обговоривши з Вами правки, дизайнер приступає до подальшої роботи. На цьому етапі, окрім деталей логотипу, опрацьовуються й колірні рішення.
Отримавши декілька варіантів фінальних логотипів з різними колірними рішеннями, Ви можете обрати фінальний варіант для себе. Дизайнер надасть Вам обраний логотип у різних розширеннях і форматах.
ЧОМУ ПОТРІБНО ЗАМОВЛЯТИ ЛОГОТИП І ФІРМОВИЙ СТИЛЬ САМЕ В «IN CREATE»:
Ми зв’яжемось з вами найближчим часом
Здається, щось пішло не так, спробуйте заповнити заявку знову