03187, Київ, пр-т Академіка Глушкова, 1П5
Бажаєте перевірити гіпотезу, ідею чи функціонал на відповідність ринку та знайти оптимальний шлях їх втілення у реальність? – Наші експерти проведуть дослідження і дадуть відповідь на питання про цінність та унікальність вашого продукту, проблеми, які він вирішує, та можливі альтернативи.
Від перших кроків наша співпраця з вами спрямована на конкретний результат: ваш успіх, розвиток вашої справи і задоволення ваших клієнтів.
Команда має досвід у розробці веб-сервісів, e-commerce та додаткових інтеграцій з ERP системами у провідних галузях.
На старті ми визначаємо, яким методом скористаємось для дослідження. Обираємо, залежно від цілей, які закриватиме продукт, та поставленої проблеми. В більшості випадків це або методологія Кано, або User Persona.
Етап дослідження може тривати від 2 до 8 тижнів, залежно від розміру аудиторії, складності рішень та кількості гіпотез, що перевіряються.
Пошук і формулювання рішення зазвичай є результатом проведеного дослідження. Але в ряді випадків знайдене рішення є гіпотезою, яка потребує нового дослідження.
На цьому етапі формується звіт з описом результатів роботи і запропонованих рішень.
Розробляємо швидкі, яскраві, функціональні сайти, якими зручно користуватися. Створюємо умови для легкого діалогу з клієнтами та реклами вашого продукту.
Методика, що визначає пріоритетність функцій продукту відповідно до ступеня ймовірної задоволеності клієнтів. Функції категоризуються за рівнями: від тих, що можуть розчарувати клієнта, до тих, що його задовольнять чи порадують.
Складається опис вигаданих персонажів, в яких закладені риси ідеального користувача продукту: його характеристики, потреби, поведінкові патерни, цінності. Біографія користувача прописується на базі досліджень ринку.
Створюється бажаний образ ідеального покупця – на основі маркетингових досліджень та збірного опису наявних клієнтів. Особа покупця має вагомий голос у процесах закупівлі, є центральною фігурою в В2В-організаціях. Може представляти впливових осіб, що приймають рішення в компаніях.
На відміну від особи покупця, що може представляти декількох осіб, Decision-Maker Persona зазвичай є однією персоною, найчастіше це керівник компанії.
Створюємо крафтові швидкі функціональні веб-продукти будь-якого масштабу. Втілюємо ваші ідеї в сучасні сайти, платформи та додатки.
Тисніть, щоб отримати безоплатну консультацію. Заповнюйте форму, для побудови ефективного партнерства й довгострокової співпраці з INCREATE
Здається, щось пішло не так, спробуйте заповнити заявку знову